
|
Візок
двовісний
універсальний
ВДУ призначен для транспортування соняшникових, кукурудзяних і зернових
жаток, в тому числі з
адаптерами, по шосе загального призначення,
полях, внутрішньогосподарських та польовим
дорогам.
|
Агрегатується з
комбайнами і тракторами вітчизняного
та іноземного виробництва.
Виробляємо в чотирьох типорозмірах: 6 /
7,4 / 9,1 / 11 м.
|

|
Варіанти комплектації:
• Поворотний
- вузький
передній
міст
(кут повороту 90 °)
• Класичний
- широкий передній
міст
(кут повороту 45 °)
• Газелевскі
колеса і маточини
(комплект 6 коліс)
• Сільгоспколеса
і посилені
маточини
(комплект 4 колеса)
|

|
УВАГА!
Кількість підтримок залежить від типорозміру візка
(min 3 підтримки, max 4
підтримки).
У парі з колесами впливають на вантажопідйомність візка.
|

|
Конструктивні
відмінності
і переваги:
Універсальність - це основна перевага візків ВДУ,
завдяки уніфікованим захопленням, стоєвим
опорам з численними регулюваннями, можливо транспортувати
одним візком різні типи
жаток: соняшникові, кукурудзяні і зернові.
Для переналагодження візка під транспортування тієї чи іншої моделі
жатки застосовуються знімні регульовані ложементи. На візку можна виставляти
опори під
ребра жорсткості
жаток, а також регулювати
опори відповідно до посадочних місць для
бруса жатки.
На стоянці візок може використовуватися як допоміжний засіб для розвантаження / завантаження (навішування, зняття)
жатки на комбайн.
У конструкції передбачена
система стабілізації для виключення коливань візка в горизонтальній площині при їзді по нерівній дорозі.
Рама посилена за рахунок використання високоміцних труб
(прямокутного і
квадратного
перетину).
Застосування 15-ти
шарової сільгоспшини і посилених маточин забезпечує високу вантажопідйомність, а також високу надійність і довговічність.
Широкий передній
міст
із застосуванням сыльгоспколес і посилених маточин забезпечує додаткову стійкість при русі по бездоріжжю і відмінну прохідність по пересіченій місцевості.
Висока маневреність, забезпечується за рахунок радіусу розвороту (при
комплектації вузьким
переднім
мостом).
Візок обладнаний
стоп-сигналами і світловідбиваючими елементами для безпечного транспортування в темний час доби.
Основна функціональна різниця між
моделями візків полягає в їх ширині
захвату і максимально допустимій масі транспортуємого
пристрою.
Технічні
характеристики:
Характеристики |
ВДУ-6 |
ВДУ-7,4 |
ВДУ-9,1 |
ВДУ-11 |
Кількість опор
(підтримок), шт |
3 |
3 |
4 |
4 |
Кількість
колес, шт |
4(6) |
4(6) |
4(6) |
4 |
Вантажопідйомність, до
т |
3 |
3,5 |
4,5 |
4,5 |
Максимальна швидкість, км/
год |
20 |
20 |
20 |
20 |
Напруга ел/обладнання, в |
12 |
12 |
12 |
12 |
Довжина транспортна, м |
10,3 |
12,5 |
13,3 |
15,55 |
Ширина, м |
2,16 |
2,16 |
2,16 |
2,16 |
Висота, м |
1,32 |
1,32 |
1,32 |
1,32 |
Маса, кг
|
980±75 |
1176±75 |
1282±75 |
1340±75 |
Кліренс, мм |
360(300) |
360(300) |
360(300) |
360(300) |