
|
Жниварка
валкова
причіпна
ЖВП-4,9 призначена
для скошування зернових колосових і круп'яних
культур з укладанням скошеної маси в одинарний
зустрічно-потоковий
валок. Експлуатується в усіх
грунтово-кліматичних
зонах, де застосовується
роздільний спосіб збирання.
Надійна і
проста в експлуатації.
|
Жатка агрегатується
з колісними
тракторами класу
1,4 ... 2,0 т.с.
(ЮМЗ-6, МТЗ-50, МТЗ-80,
МТЗ-82 і т.д.).
На жатках використана
система приводу коси типу Шумахер, яка забезпечує
високу
циклічність
руху
ножів
коси (1144 цикл/хв) і довший
її
хід,
що
значно
підвищує
продуктивність,
забезпечує
точне
зрізання
культури.
Редуктор ножа приводиться в рух
за допомогою
пасової
передачі,
забезпечуючи
«рівну»
роботу -
без вібрацій
і перевантажень.
На жатках встановлені
мотовила з металевими
зубами, які
піднімають
навіть
істотно
полеглі
зернові.
Узгоджена
швидкість
мотовила і руху
жатки дозволяє
продуктивно працювати
в будь-яких
умовах
збирання
врожаю.
Міцна
конструкція
і невелика вага жатки, забезпечують
економію
палива
і отже,
більш
низькі
технічні
витрати.
Всі
приводні
вали виготовлені
з високоякісного
матеріалу,
які
гарантують
максимальний
термін
служби
і менший
знос
жатки. Жатка не вимагає гідравлічних
або
електричних
підключень,
тільки
механічні.
Мотовило, подающий шнек і ріжучий апарат
вводяться
в дію
за допомогою
ланцюгів
і ременів.
Відмінні
особливості:
• Жатка
оснащена новим універсальним, бесшпренгельним протівонамоточним
мотовилом з
двостороннім механізмом нахилу граблин. Від правильної побудови та встановлення
мотовила
на жниварці залежить його надійна
робота і якість виконання технологічного процесу.
Транспортування
жатки здійснюється
трактором, при цьому
жатка транспортується як візок, що
зменшує навантаження на навіску
трактора, раму жатки і виключає деформацію і руйнування
вузлів
жатки при транспортуванні.
• Змінена кінематична
схема приводу трансмісійного
вала, що виключає перекручування пасової
передачі, в порівнянні зі старими
моделями, що в
свою чергу збільшує термін служби ременя.
• Змінена конструкція валів
транспортера із застосуванням сферичних підшипників, що виключає
заклинювання валів при
перекоси, внаслідок чого збільшується термін служби підшипників.
• Покращена
схема приводу транспортерних стрічок. Застосована нова
схема приводу
транспортерів,
коли відбувається натягнення нижньої гілки транспортерної стрічки, що виключає
обрив планок стрічок
транспортера і зменшується шум
при роботі
жатки.
• Покращено
доступ до трансмісійного
валу, що полегшує його технічне обслуговування і дає
можливість при найменшій несправності відразу ж її виявити і усунути.
• Внесено
зміни в конструкцію рами
і сниці, що підвищило міцність, продуктивність
жатки, її
ремонтопридатність.
• Посилена ліва
боковина жатки, що виключає її деформацію.
• Посилено майданчик вала
кривошипа, що повністю виключає руйнування цього вузла.
Технічні
характеристики:
Показники |
Значення |
Ширина захвату, м |
4,9 |
Швидкість руху,
км/г:
-робоча
-транспортна |
8
20 |
Продуктивність га/год
(при 8
км/г) | 3,92
|
Ріжучий апарат
|
Пальцевий (основний).
Безпальцевий/по
типу Schumacher
(опціонально) |
Тип приводу
|
Кривошипно-шатунний/ МПН
по типу Schumacher
|
Мотовило:
-тип
-привід |
П’ятилопостне противонамотувальне
Механічний варіатор, ремінь |
Габаритні розміри в робочому
положенні, мм
Довжина/ширина/висота |
4500/6200/1540 |
Маса, кг |
1540 |
ВІДЕО
ПРО РОБОТУ ЖАТКИ